Monday, December 15, 2008

Fav sentai collections

Muhahahahahaha mari anak-anak 80 an sekalian.... Mun ktk org lahir tahun 80 an ya mesti ktk org ingat ngan cita Gaban, Satria Baja Itam, Cybercop, ect.... Ingat aku masa aku kecik2, aku nang suka gila lah nangga cita2 dak tok. Sampei aku ponteng kelas Fardu Ain petang ya (tulah...tulah...). Aku minat gila cita2 tok dolok sampei aku nulis dalam report card yang aku bercita-cita nak jadi Gaban, ahahahahahahaha! Tok ada beberapa koleksi lagu2 opening cerita sentai yang kemungkinan besar akan membangkitkan memori zaman kanak-kanak anda, ehehehehehe. Aku save dr you tube jak tok kak ya aku post lam blog tok. Thought it would be interesting. Nang terkenang ku zaman aku nak jadi gaban lok. Basikal BMX aku pun blh jadi naga gaban ahahahahahaha! Enjoy!




Tok lagu opening cita sentai Maskman. Aku asa dalam byk2 lagu starting, aku lebih suka lagu MAskman tok sbb nya catchy. Tapi mun nak dibandingkan dengan Flashman, kacak gik cita Flashman dr Maskman bagi akulah. Cuma clip video starting lagu Flashman tok ada gay sikit aku asa hahahaha!




Tok opening lagu Flashman. Aku nang suka Flashman tok dolok oleh kerana ku asa jalan citanya best. Kira Flashman tok atok nenek power ranges nek toklah. Tapi spoil lagu opening dak tok oleh kerana pose Blue Ranger nya ya yang aku asa gay gilak upa, ahahahaha! Mun x cayak tak org tangga kedirik lak ;P




Tok opening lagu Cybercop. Aku x berapa ingat cita tok tapi aku ingat sikit2 lagunya. Yang aku tauk ada 4 orang yang yang boleh 'BERTUKAR' lam cita tok, hehehehehehehe....




Tok antara fav aku of all times. Satria Baja Itam @ Suria Perkasa Itam @ Kamen Rider. Antara banyak2 cita sentai, cita tok paling sedih sekali (aku rasa laa). Dalam byk2 Kamen Rider, aku suka nok 1st sekali tok sbb uniform nya ya kacak kui kui kui. Aku suka phrase 'tendangan padu maut' nya ya dolok hahahahaha. Satria Baja Itam tok juak adalah merupakan nickname famous bagi bebehku Juewa. Aku pun x ingat knk aku meriknya nickname ya dolok ahakssss. Specially dedicated to Juewa. Enjoy bebeh!



Toklah cita aku paling minat sekali masa aku kecik2 lok. Gaban. Sampei aku nak bercita-cita jadi gaban masa ku sekolah dolok ahak ahak ahak. Penin palak cikgu kelas aku bila semua biak kelas nak jadi gaban, mun sik pun nak jadi Kamen Rider. Bila nangga balit asa lucu jak cita tok. Tapi lagu opening nya tok best juak. Gik ingat aku molah besikal BMX biru aku jadi naga gaban zaman2 dolok. Bila ada kelas Fardu Ain etang ya hampir setengah kelas sik datang kotan nak nangga cita tok tek hua hua hua.... Mesti lam ati ustat mek org ya terasa nak gaban Z potong 14 jak ngan kamek org semua hahahahahaha!

Ya jaklah setakat tok yang aku mampu upload kat sitok. Kepak ku upload byk2. Mun nak nangga nok lain, silalah ke youtube. Ahaksss promote indah aku sitok. Anyway, hope you guys enjoyed it as much as I do...PEACE ;)

8 comments:

  1. Gaban, Sharivan and Jaspion la,kamek suka gila ngan sidak tok ahahha. sanggup mintak bapak mek beli Vhs nya dolok.wakkaka sedar sik sedar dah 27 dah umur kmk ahhaha Pi masih juak minat ngan benda2 camtok :-P

    ReplyDelete
  2. mek lekak meli dvd mask rider black. sik puas ati. RTM merenti last ep mask rider.. :-( hehhee mun mok padah jak. lak burn :-p

    ReplyDelete
  3. hua...maok2 hehehehe. kompem juera maok juak hahaha ;P

    ReplyDelete
  4. ahak.
    maookkkkkkkkkk

    carik miss commet juak eh.

    ReplyDelete
  5. aoklah (sebut ekot intonasi journey to sarikei). hehehe. miss komet juak. gaban...cybercop, flashman, maskman, ect...hehehe over lak aku....

    ReplyDelete
  6. hahhaa aok aok :-P sedia jak dvd kosong. lak burn

    ReplyDelete
  7. wokeh2 no hal. brp igek perlu? 1 jak kah?

    ReplyDelete